Blogger Backgrounds

Thursday, February 23, 2012

sahabat

benar orang kata, untuk mencari kawan memang senang.. tapi untuk mencari seorang sahabat, sangat susah..
sahabat.. terima kasih atas nasihat yang engkau bagi..
walaupun simple, tp amat membantu..
membantu ak untuk meneruskan sisa pertandingan hidup..
mambantu ak untuk bersemangat memulakan pertandingan selepas jatuh...
membantu ak untuk kembali bertenaga dan menghabiskan pertandingan ini..
akan ak pegang kata-kata kau, "bukan pointer tinggi yang kite kejar, tp cukup la sekadar lulus untuk mencari kerja"..

terima kasih sahabat..
walau sekadar berbual semata, tp cukup membantu meringan kan beban dihati ini..
kegusaran sedikit luntur bile semangat engkau membantu aku untuk terus maju kedepan..
kata-kata biasa cukup membangunkan aku dari mengalah...
kegembiraan sedikit terpancar bila ak meluahkan padamu wahai sahabat..
aku tahu aku boleh.. terima kasih banyak sahabat!.. terima kasih kerana berada bersama aku...

terima kasih TUHAN kerana pertemukan aku dengan dia....

No comments:

Post a Comment