Blogger Backgrounds

Sunday, February 26, 2012

~ aDekAh iNie cHinTa~

aku tiba-tiba malu...
berdepan dengan si dia...
sangat segan tak terkata...
dia mengenaliku...
tapi aku langsung tak kenal siapa dia...
haduhhh!!!.. ak bodoh...
melepaskan peluang untuk berkata-kata...
hurmmmmm.... arghhhhhh!!!!!
jika berpeluang, ingin ku katakan.. HAI....
aku tak pernah sebegini rupa....
sangat teruja untuk menemuinya sekali lagi... walaupun belakang umah je..
tapi aku takut... takut sekiranya ada yang terluka dengan tingkah ku ini...
apakan daya... aku hanya mampu berdiam diri...
i keep da words... deeply inside my heart... so that no one can heard it except me....
but this feeling struggled to reveal da truth...
i afraid that i couldn't hold it anymore...
owhhhhhh hati.... 
adekah ini yang dikatakan CHINTA???...
 

No comments:

Post a Comment